نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 10:56

پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرستان صحنه افتتاح شد

کرمانشاه- سرپرست آبفا شهرستان صحنه گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب شُرب این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز چراغی افضل صبح سه شنبه در مراسم افتتاح این پروژه که با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان صحنه برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: برای عملیات اجرایی این پروژه که از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به اتمام رسید، مبلغی بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: برای این پروژه ۶۰۰ متر اصلاح شبکه آبرسانی شامل تعویض لوله و شبکه‌های فرسوده و همچنین یک هزار و ۶۰۰ متر اصلاح لوله انشعاب انجام شده است که با اتمام این پروژه ۱۵۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر از نعمت آب شُرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

سرپرست آبفا شهرستان صحنه جلوگیری از هدر رفت آب در محدوده بافت‌های مسکونی قدیمی و همچنین بهبود کیفیت آب شرب شهرستان با توجه به لوله و اتصالات به کار رفته جدید را از جمله محاسن انجام این پروژه برشمرد.

چراغی افضل در پایان سخنانش از مشترکین شهرستان صحنه خواست که در صورت مشاهده هرگونه شکستگی و نشت تأسیسات آب شرب در اسرع وقت با شماره تلفن شبانه روزی ۱۲۲ تماس بگیرند و این شرکت را در خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به همشهریان یاری رسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474655

مهمترین اخبار ایران و جهان: