نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 18:49

۹ پروژه عمرانی در «عالی‌شهر» افتتاح و کلنگ‌زنی شد

بوشهر- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان، ۹ پروژه عمرانی در عالیشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر گفت: عمر مسئولیت کوتاه است و همه ما مدیون خون شهدا و خانواده آنان هستیم و هدفمان باید خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار باشد.

صالح رحیمی تصریح کرد: باید همه همت و تلاش خود را در گشایش گره از زندگی مردم نجیب شهر عالی‌شهر باشد تا موجبات رفع مشکلات و ایجاد آرامش در شهر شود.

شهردار عالی‌شهر در این مراسم تعداد پروژه‌های عمرانی را ۹ پروژه اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا و افتتاح رسیده است.

 ۹ پروژه عمرانی در «عالی‌شهر» افتتاح و کلنگ‌زنی شد

حسین محمدی افزود: پروژه‌های افتتاح شده شامل افتتاح موزائیک فرش خیابان انقلاب و حاشیه پارک شهدای گمنام، افتتاح سنگ فرش پیاده رو ورودی و خروجی شهر به سمت بوشهر و اصلاح رفیوژ وسط بلوار، افتتاح تخریب و بازسازی جداول کانال دفع آب‌های سطحی خیابان انقلاب، افتتاحیه زیر سازی و دیوارکشی اطراف زمین ترمینال درون شهری، افتتاحیه فاز دوم پارک خانواده سبز، افتتاحیه تخریب و بازسازی جداول فاز ۱ و فاز ۲، افتتاحیه احداث اتاق نگهبانی، حمام، سرویس بهداشتی سایت دفن زباله شهر، افتتاحیه احداث پارکینگ عمومی در مجاورت خیابان فرهنگ انجام شد.

وی گفت: پروژه عمرانی عملیات ترمیم و بازسازی کانالهای دفع آب‌های سطحی در سطح کوچه و معابر فاز ۳ و فاز ۴ کلنگ زنی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473811

مهمترین اخبار ایران و جهان: