نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 18:21

حضور در بین مردم راهبرد دولت سیزدهم است

خنداب- استاندار مرکزی گفت:راهبرد پشت میزنشینی در دولت سیزدهم به راهبرد حضور در بین مردم تغییر کرده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در شهر جاورسیان برپا شد.

در این برنامه که مدیران ارشد ادارات استانی و شهرستانی حضور داشتند طی دیدارهای چهره به چهره با مردم برخی مسائل مورد پیگیری قرار گرفت.

فرزاد مخلص‌الائمه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها و در دیدار با مردم شهر جاورسیان، افزود: از مجموع یک‌هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت، حدود ۷۰ طرح متعلق به شهرستان خنداب است.

حضور در بین مردم راهبرد دولت سیزدهم است

افزود: یک‌هزار و ۷۸ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شده و این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از استخر شهرستان خنداب از جمله مطالبه به حق مردم این شهرستان بود که با بهره‌برداری از این طرح، نیاز مردم برآورده می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به کمیجان نیست.

استاندار مرکزی، با یادآوری برگزاری میز خدمت با حضور مدیران استانی و شهرستانی در شهر جاورسیان، اظهار کرد: راهبرد پشت میزنشینی در دولت سیزدهم به راهبرد حضور در بین مردم تغییر کرده‌است.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: در این راهبرد فاصله بین مردم و مسئولان کم می‌شود و آنچه که قابل حل است در استان گره‌گشایی و بقیه به مرکز منتقل می‌شود.

حضور در بین مردم راهبرد دولت سیزدهم است

وی خاطر نشان کرد: نهضت مدرسه‌سازی و جهاد آبرسانی از جمله طرح‌های عمده دولت به شمار می‌رود که در سطح کشور در حال انجام است.

استاندار مرکزی افزود: این استان در جهاد آبرسانی رتبه چهارم کشور و در حوزه مدرسه‌سازی با کمک خیران کارهای فراوانی انجام شده و در منطقه خنداب پایان مدارس کانکسی به زودی اعلام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475711

مهمترین اخبار ایران و جهان: