نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 11:11

قرارگاه جهاد تبیین در ادارات دزفول تشکیل شد

دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: از امروز قرارگاه جهاد تبیین با محوریت فرمانداری ویژه در ادارات شهرستان دزفول راه اندازی و فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور صبح امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول که با موضوع رونمایی از قرارگاه جهاد تبیین در ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد، اظهار کرد: ساختار و نحوه عملکرد این قرارگاه به صورت مکاتبه‌ای و در قالب جلسات به کلیه ادارات و دستگاه‌ها اعلام خواهد شد.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای فریضه جهاد تبیین، افزود: وظیفه ما بعنوان کارگزاران نظام لبیک به دستور ایشان است.

فرهمندپور بیان کرد: این روزها کشورهایی که سخت‌ترین مجازات‌ها را برای مردم خود در نظر می‌گیرند، مردم ما را به بی قانونی و عمل کردن به خلاف قانون تشویق می‌کنند. آنهایی که اگر در کشورهایشان فردی خلاف قانون عمل کند سخت‌ترین مجازات را برای وی در نظر می‌گیرند از مردم کشور ما می‌خواهند قانون را زیر پا بگذارند.

وی با بیان اینکه عدم روشنگری و تبیین باعث جولان دشمنان شده است، گفت: جهاد تبیین مختص دولت نیست بلکه مختص نظام است. هر فرد، مسئول و سازمانی به نحوی در حال ارائه خدمات است اما تا زمانی که این خدمات برای مردم روشن و تبیین نشوند باعث می‌شود دشمنان ذهن مردم را منحرف کنند؛ بنابراین اگر این خدمات روشن شوند مردم حرف ما را می‌پذیرند و بهتر می‌توانیم اهداف خود را در راستای تعالی شهر، استان و کشور پیش ببریم.

فرماندار ویژه دزفول تاکید کرد: اگر جهاد تبیین بخوبی انجام شود علاوه بر اصلاح و تحول، مطالبه گری نیز صحیح خواهد بود و مردم متوجه می‌شوند که هر درخواست و مطالبه باید توسط کدام نهاد انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری در این نشست حضور داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 984199

مهمترین اخبار ایران و جهان: