نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 14:53

اجرای عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح روی بزرگراه آیت الله سعیدی

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: عملیات ساخت پل روگذر آیت‌الله سعیدی به عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران از دو ماه پیش آغاز شده و در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شنگی در خصوص عملیات ساخت پل روگذر آیت الله سعیدی با عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران گفت: شروع این عملیات عمرانی از دو ماه قبل آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۷ تهران افزود: پروژه مذکور در حال حاضر در مرحله حفاری شمع پایه های پل در محل هایی است که رفع معارض شده و پیش بینی می شود این پروژه طبق برنامه زمان بندی به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با اجرا شدن این طرح و ساخت روگذر در بزرگراه آیت الله سعیدی، اتصال خیابان شهیدان مقدم در منطقه ۱۷ به خیابان مهر در منطقه ۱۸ در محور شرق به غرب و خیابان شهیدان متین در منطقه ۱۷ به خیابان شهید زقر در منطقه ۱۸ محور غرب به شرق انجام می شود و تردد شهروندان دو منطقه با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

بخشی از اقدامات ساخت تقاطع غیرهمسطح مناطق ۱۷ و ۱۸ بر روی بزرگراه آیت الله سعیدی شامل تجهیز کارگاه، ساخت پلکان جهت رفیوژ میانی، مونتاژ و برش آهن آلات گاردریل و هندریل و.‌.. در کوله شمال شرقی به طول ۱۵.۷۰ متر در ارتفاع دو متر، مونتاژ و برش آهن آلات گاردریل و هندریل و… در کوله جنوب غربی به طول ۱۳ متر در دو متر، سونداژ معارضین در کوله های شمال شرقی، جنوب غربی و جنوب شرقی، برش دیوار بتنی مسلح در کوله شمال شرقی، برش و جابجایی دیوار بتنی مسلح در کوله جنوب غربی، ساخت کول بتنی حدود ۷۰ عدد به قطر یک و نیم متر، خاکبرداری کوله جنوب شرقی، شمال غربی و شمال شرقی جهت رسیدن به تراز سر شمع ها حدود ۳۰ متر مکعب، حفاری محل شمع ها در کوله جنوب شرقی و جنوب غربی می باشد که تاکنون انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1002655

مهمترین اخبار ایران و جهان: