نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 11:28

شرایط استفاده از دورکاری کارکنان دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

معاونت پشتیبانی و منایع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای شرایط استفاده از دورکاری برای کارکنان دارای شرایط خاص را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، معاونت پشتیبانی و منایع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای شرایط استفاده از دورکاری برای کارکنان دارای شرایط خاص را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوای تهران و در راستای مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا، افراد دارای شرایط خاص شامل جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، افراد دارای بیماری های زمینه‌ای( اعم از قلبی، ریوی، تنفسی، دیابتی، رماتیسمی و فشار خون بالا) و زنان باردار و دارای فرزند خردسال ( زیرشش سال و دبستانی) در صورت درخواست و موافقت مدیر بلافصل و بالاترین مقام واحد سازمانی می توانند تا پایان هفته جاری از دورکاری یا مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

براساس این گزارش، در این اطلاعیه تاکید شده که مسئولان واحدهای سازمانی دانشگاه تربیت مدرس باید ترتیبی اتخاذ کنند که در صورت استفاده کارکنان از دورکاری خللی در انجام امور دانشگاه ایجاد نشود و در اسرع وقت فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط با قید زمان برخورداری از دورکاری به مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه اعلام شود.

گفتنی است دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی مشمول مفاد این اطلاعیه و اطلاعیه های مشابه ( که در صورت آلودگی هوای تهران صادر می‌شود) نخواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 951855

مهمترین اخبار ایران و جهان: