نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 13:17

دیدار فرماندار با مسئولان جدید قضایی دنا/دادستان برای «شوتی‌»ها خط و نشان کشید

فرماندار دنا به همراه معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از کارشناسان فرمانداری با رئیس دادگستری و دادستان جدید دنا دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، درخشان زاده فرماندار دنا به همراه معاون فرماندار،بخشدار مرکزی و جمعی از کارشناسان فرمانداری با رییس دادگستری و دادستان دنا دیدار کردند.

درخشان زاده در حاشیه این دیدار با تبریک انتصاب جدید رئیس دادگستری و دادستان اظهار داشت: خرسندیم که قاضی القضات با تجربه و متعهد در این مسند قرار گرفته است و نیاز است  از زحمات محمودی رییس دادگستری سابق و  غریب پور دادستان سابق تقدیر و تشکر گردد.

فرماندار دنا در ادامه گفت: شهرستان دنا به عنوان گلوگاه عبور سوداگران مرگ و قاچچیان کالا بواسطه جاده ترانزیتی ۸۵کیلیومتری بوده که در این چند سال به دلیل عبور خودروهای شوتی روزانه شاهد حوادث ناگواری برای مردم هستیم.

درخشان زاده اظهار داشت: با هدف کاهش تصادفات خطرات جاده ای ماشین های شوتی ۱۸کیلومتر نیوجرسی در مسیر جاده یاسوج پاتاوه نصب شده است.

فرماندار دنا گفت: یکی از درخواست‌های عمومی بخش پاتاوه راه اندازی شعبه دادگستری در مرکز  بخش بوده که نیاز است در راستای کاهش مراجعات روزانه و دیگر مشکلات ایاب و ذهاب در خصوص اقداماتی صورت گیرد.

در ادامه رئیس دادگستری دنا اظهار داشت: از نگاه مسئولانه فرماندار دنا و همراهان سپاسگزاریم، قطعا اولویت این دادگستری رفع اختلاف ها با مشارکت ریش سفیدان و تعامل با دستگاههاست.

غلامی پور گفت: دادگستری دنا با هدف پایین آوردن جرائم قوه قهریه را آخرین مرحله برخورد با افراد می‌داند.

رئیس دادگستری دنا در ادامه اظهار داشت: بخش پاتاوه بزرگترین بخش در کنار مرکز شهرستان است و با هدف کاهش مراجعات در آینده نزدیک دفتر خدمات قضایی در آنجا راه اندازی خواهد شد و دنبال این هستیم با هدف حفظ ماهیت شعبه دادگستری مرکز شهرستان شعبه ای در آنجا تاسیس گردد.

افشین دادستان دنا در این نشست گفت: عرصه را بر مخلان نظم و آرامش جاده ای تنگ خواهیم کرد، تاکنون مسیری روان و قابل دسترسی برای سوداگران بوده که با تدابیر لازم این گلوگاه بسته خواهد شد.

 مدعی العموم دنا اظهار داشت: بیشترین پرونده ها در حال جریان مربوط به اختلافات ملکی بوده که با اولویت بندی آمار آنها را کاهش خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012699

مهمترین اخبار ایران و جهان: