نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 11:32

/اجمالی/ مسافران خوشنام عشق در آغوش دارالمومنین همدان

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) پیکر مطهر سه شهید خوشنام در جمع مردم دارالمومنین تشییع شد، سه شهید گرانقدر نیز در رزن و ملایر تشییع می‌شوند.

 خبرگزاری فارس-همدان: پیکر مطهر سه شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در پیاده راه تاریخی میدان امام خمینی(ره) در جمع مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تشییع شد.

شهدای خوشنام بازگشته از سفر کربلا در جمع عاشقانی از همه جنس و قشر از کودک تا مسن در مام وطن آرام خواهند گرفت. در سیل مشتاقان اشک حسرت در چشم همرزم شهدا که از قافله شهادت بازماندند نور خورشید را در جمع بازتاب می‌دهد و هرم گرمای وجود شهدا جوانان و نوجوانان را چنان مست کرده زمزمه عاشقی سر می‌دهند و دلدادگی.

پیکر شهدای خوشنام در پارک خضر همدان، اداره کل آموزش و پرورش و تربیت معلم شهید مقصودی در خاک آرام می‌گیرند.

مسافران عشق از مجنون آمده‌اند از جزیره‌ای بین زمین و آسمان؛ از شلمچه از سرزمین زرخیزی که جسم مردان خدا را در بطن خود نگاه داشته و حالا این امانت‌ها را در سالروز شهادت بانوی آب  آیینه به دستان مردمان این دیار سپرده است.

هنوز دل‌ها بیقرار است، دل‌های بسیاری از مادران و پدرانی که چشم به راه فرزند مات و مبهوت‌اند، هر بار که مسافری از بهشت می‌آید دمی آرام می‌گیرند اما بی‌درنگ چشمه همواره جوشان اشکشان باز هم جاری می‌شود.

 

این خبر در حال تکمیل است.

پایان پیام/ 89040

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 938011

مهمترین اخبار ایران و جهان: