نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 11:00

۱۰۰ میلیارد تومان صرف تجهیز بیمارستان میامی شد

میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه میامی از لحاظ بودجه رشد قابل توجهی در سال جاری داشته است، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف تجهیز بیمارستان این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی صبح شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه نگاه مسئولان استانی و کشوری به مسائل در دو سال اخیر، برطرف کردن مشکلات مردم بوده است، تاکید کرد: علیرغم تمام چالش‌های اقتصادی که با آن روبرو هستیم که حتی در بودجه ۱۴۰۲ هم اثری از این مشکلات دیده می‌شود، شهرستان میامی توانسته سهم خوبی از اعتبارات داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم در مرکز شهرستان میامی و هم در روستاها به خصوص مکان‌هایی که مشکلات عدیده‌ای داشتند، اتفاقات خوبی رقم خورده است، افزود: اگر همدلی و همراهی مسئولان نبود ۲۷۰ میلیارد تومان اعتباری شهرستان میامی محقق نمی‌شد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شرایط اقتصادی ایجاب کرد که برخی شهرستان‌های کشور حتی نسبت به سال‌های قبل بودجه کمتری داشته باشند، تاکید کرد: فشارهای دشمنان و تحریم‌ها و سختی فروش نفت، نگه داشتن شرایط موجود در کشور را دشوار کرده است.

خانی با بیان اینکه نگاه مجلس به بودجه ۱۴۰۲ توجه به چالش‌ها و مشکلات است، بیان کرد: خوشبختانه در بودجه شهرستان میامی علی رغم تمام مشکلاتی که بیان شد، نه تنها افت و مشکل نداشتیم بلکه شاهد افزایش چند برابری هستیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان میامی از جمله مثال‌های این امر است که در یک نوبت در دیدار با وزیر بهداشت ۱۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن اعتبار گرفته شد، افزود: امروز ۱۰۰ میلیارد تومان، بودجه دو سال شهرستان میامی است که توانستیم در یک دیدار آن را محقق کنیم تا امروز بیمارستان آماده بهره برداری باشد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بیمارستان میامی که امروز به بهره برداری می‌رسد از جمله مطالبات به حق مردم بود، بیان کرد: امیدواریم با اهتمام مسئولان به خصوص دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهد ارتقای خدمات رسانی درمانی در این منطقه باشیم.

خانی با بیان اینکه ۳۵ الی ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که نشان می‌دهد بودجه‌های این طرح‌ها به صورت کامل محقق نشده است، بیان کرد: این طرح‌ها بین پنج الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و متأسفانه رها شده‌اند و دلیل نیمه‌کاره رها شدن آنها هم شکافی است که بین بودجه‌های مصوب طرح‌ها و تخصیص آنها وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1018155

مهمترین اخبار ایران و جهان: