نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 23:40

ستاد بحران در روستاهای بخش بررود کوهسرخ تشکیل شد

بخشدار بررود شهرستان کوهسرخ با اشاره به مشکلات عدیده و بحران‌های اخیر ازجمله یخبندان، کاهش فشار گاز و بارش برف و باران گفت: به منظور مدیریت شرایط و فراهم آوردن زمینه مشارکت اهالی، ستاد بحران ، در ۱۰ روستای این بخش فعال شد.

ابوالفضل خاتمی بخشدار بررود شهرستان کوهسرخ در گفت و گو با خبرنگار فارس در کوهسرخ  اظهار کرد: با توجه به سردی هوا و یخ بندان گسترده، به منظور مدیریت شرایط و فراهم آوردن زمینه مشارکت اهالی، ستاد بحران ، در ۱۰ روستای این بخش فعال شد. 

وی وظیفه اصلی این ستاد را با توجه به تقسیم کار انجام گرفته و شناخت دقیق مسائل و ظرفیت های روستا، مدیریت صحیح و همه جانبه مشکلات و بحران های روستا در لحظات اولیه و تصمیم گیری درست و کارشناسی عنوان کرد.

بخشدار بررود با تاکید بر اینکه در اولین جلسه تشکیل این ستاد در هر روستا، ظرفیت‌های موجود دولتی و خصوصی روستا لیست برداری و تقسیم وظایف و مسئولیت ها متناسب با هر فرد مشخص شده است، یادآور شد: به منظور هماهنگی بیشتر و ارتقای سطح فعالیت این ستادها به زودی رزمایش هایی در هر روستا برگزار می‌شود.

خاتمی با اذعان به اینکه به دنبال این هستیم تا با کمک سازمان هلال احمر ، اداره ورزش و جوانان و دیگر نهاد های مرتبط تجهیزات و آموزش های لازم و کافی را برای هر ستاد تأمین کنیم، تصریح کرد: کسب مهارت و آموزش های لازم ،هچنین بومی بودن اعضای ستاد در انجام مدیریت بحران قطعا کمک خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 975299

مهمترین اخبار ایران و جهان: