نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 17:51

احتمال تمدید تعطیلی اصفهان وجود دارد؟

اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی اصفهان برای روز شنبه ۲۴ دی گرفته نشده است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص احتمال تمدید تعطیلی ادارت، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مدارس استان اصفهان برای هفته پیش‌رو، اظهار داشت: تصمیم‌گیری در این باره بستگی به برنامه‌های کشور در زمینه مدیریت مصرف گاز دارد اما تاکنون برای تمدید تعطیلی ابلاغیه‌ای اعلام نشده و نیاز است همه جوانب در استان بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: تا ساعات آینده تمدید تعطیلی یا از سرگیری فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای فردا مشخص و به هم استانی‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارش برف هفته گذشته و نفوذ توده هوای سرد و افت هشت تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای استان، استانداری اصفهان با هدف مدیریت مصرف انرژی بدلیل کمبود گاز کشور، ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها را برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی تعطیل کرد.

امروز در شبکه‌های اجتماعی مطالبی مبنی بر تمدید تعطیلی اصفهان برای روز شنبه منتشر شده بود.

دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد (خوراسگان) طی پیامی به دانشجویان اعلام کرده که فردا شنبه امتحانات طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود.‌

اداره کل هواشناسی اصفهان امروز جمعه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوا بویژه در مناطق غربی استان بین ۲ تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و دمای کلانشهر اصفهان بین سه درجه سانتیگراد بالای صفر و یک درجه سانتیگراد زیر صفر نوسان خواهد داشت. امروز بوئین میاندشت با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان بود.

بنا به اعلام هواشناسی از فردا بعد از ظهر نیز موج بارشی جدید با بارش برف و باران مناطق غرب، جنوب و شمال استان را فرا می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان پیش از این در گفتگو با مهر اعلام کرد که طی ۲ روز تعطیلی اصفهان، یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب در مصرف گاز صرفه جویی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974911

مهمترین اخبار ایران و جهان: