نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 16:12

۱۶ طرح عمرانی حوزه آبفای شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شد

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه با حضور وزیر نیرو ۱۶ طرح آبفای این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: برای افتتاح و بهره برداری این طرح ها ۵۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان هزینه شد.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در دومین روز دهه فجر با حضور وزیر نیرو ۱۶ طرح حوزه آبفای شهرستان شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شده است، ابراز داشت: حفر و تجهیز چهار حلقه چاه در شاهرود، مجتمع شهدای گمنام روستای چهار طاق پرو و طرح توسعه تأسیسات فاضلاب شهر شاهرود (شبکه فاضلاب) به بهره برداری رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شامل ۱۴ طرح در حوزه‌های مختلفی از جمله نصب انشعاب فاضلاب و آب شهرستان و غیره می‌شوند، افزود: برای افتتاح و بهره برداری این تعداد طرح مذکور اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه طرح تأمین آب آشامیدنی روستاهای خار توران بی ارجمند نیز اجرا شد، ابراز داشت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای این طرح هزینه صرف شده است.

جلالی با بیان اینکه در مجموع برای افتتاح و بهره برداری این طرح‌ها ۵۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان هزینه شد، تصریح کرد: اجرای طرح تأسیسات فاضلاب شهر شاهرود (خرید و تجهیز یک دستگاه واتر جت)، طرح آبرسانی از قنات روستای خیج، طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شهر شاهرود، اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی روستاهای اولویت‌دار شاهرود، طرح توسعه شبکه توزیع آب شهر و طرح تعویض کنتورهای آب خراب مشترکان در شهرستان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای گرماب و دراز آب خار توران بی ارجمند کلنگ زنی شد، افزود: اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015211

مهمترین اخبار ایران و جهان: