نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:14

عضویت در کتابخانه های عمومی کردستان رایگان شد

سنندج- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد در کتابخانه های عمومی استان آغاز شد.

محمد مخدومی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان کردستان رایگان بوده و این طرح تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی افزود: طرح سراسری عضویت رایگان و همچنین بخشودگی جرایم دیرکرد در تمام کتابخانه‌های عمومی یکی از برنامه‌هایی است که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال جاری انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان خاطر نشان کرد: عضویت رایگان در دهه فجر امسال به ۲ صورت امکان پذیر است.

مخدومی افزود: علاقمندان برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی می‌توانند در این مدت به کتابخانه مورد نظر خود به صورت حضوری مراجعه کنند یا از طریق سایت کتابخانه های عمومی ثبت نام نمایند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اعلام کرد: بر اساس این طرح نیز اعضایی که کتاب به امانت برده اند اما با گذشت زمان تعیین شده کتاب‌ها را به کتابخانه عودت نداده اند با مراجعه به کتابخانه و تحویل کتاب‌ها از بخشودگی کامل جریمه بهره مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان به مناسبت دهه فجر، عنوان کرد: نشست‌های کتاب خوان، بازدید مدارس از کتابخانه‌های عمومی، رونمایی از کتاب، جلسات نقد کتاب و مطالعاتی و نمایشگاه‌های کتاب کتابخانه ای از جمله این برنامه‌هاست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014511

مهمترین اخبار ایران و جهان: