نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:43

امام جمعه بوشهر: دشمن در فتنه 88 بیش از 100 برنامه طراحی کرده بود

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز ۹ دی و میثاق امت با ولایت گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به زعم خود به دنبال انقلاب مخملی و براندازی بود با این هدف بیش از ۱۰۰ برنامه برای شرایط خاص طراحی کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه استکبار جهانی همواره به دنبال تسلط بر جامعه جهانی بویژه جغرافیای دارای جوامع استقلال طلب بوده است اظهار داشت: در این راستا پیوسته در ایران فتنه‌های امنیتی، فرهنگی، امنیتی، اقتصادی، علمی و نظامی ایجاد کرده است. 

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز ۹ دی و میثاق امت با ولایت گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به زعم خود به دنبال انقلاب مخملی و براندازی بود با این هدف بیش از ۱۰۰ برنامه برای شرایط خاص طراحی کرده بود. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت و ولایتمداری مردم را عامل شکست دشمن در فتنه ۸۸ عنوان کرد و ابراز داشت: ایران اسلامی با این هدایت‌ها فتنه دشمن را شکست داد و مردم با حضور یکپارچه در روز ۹ دی بصیرت خود را نشان دادند. 

صفایی بوشهری با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، به ویژگی‌های حاج قاسم پرداخت و گفت: ولایتمداری و ملازمت و تابعیت از رهبری، مجاهدت کارآمد و به سرانجام رساندن کارها، مردم مداری و محبت به مردم و عشق و علاقه به شهادت از ویژگی‌های شاخص این شهید بزرگوار بود. 

خطیب جمعه بوشهر حاج قاسم را الگویی مناسب برای مسئولان کشور دانست و افزود: سردار سلیمانی خود را هزینه نظام و انقلاب و مردم کرد، ذره‌ای به فکر ارتقای پست نبود و موفقیت در همه امتحانات به مدد مجاهدت، ولایتمداری، اخلاص از دیگر ویژگی‌های شخصیتی او بود. 

وی با تایکد بر مساله اشتغال در استان گفت: استان بوشهر میزبان بزرگترین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است و باید مسؤولان برای اولویت بخشیدن به اشتغال جوانان بومی در این صنایع اقدام کنند. 

صفایی بوشهری با تاکید بر رفع معضل بیکاری گفت: یکی از منشاهای آسیب‌های اجتماعی بیکاری است و با اینکه بارها به مسئولان استان درباره قواعد بکارگیری جوانان بومی در صنایع استان تذکر داده شد اما در عمل نتیجه مطلوب نبوده است. 

وی بیکاری را منشا دیگر آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: بارها به مسئولان استان درباره قواعد بکارگیری جوانان بومی در صنایع استان تذکر داده شد اما در عمل نتیجه مطلوب نبوده است. 

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 944011

مهمترین اخبار ایران و جهان: