نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 11:11

رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش/ تمرین دفاع مستحکم از سواحل

خنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر سرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش صبح امروز گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.

وی افزود: تکاوران دریایی ارتش برای اجرای این عملیات از تسلیحات و تجهیزات بهینه سازی شده بهره برده و دراین راستا، تاکتیک‌های نوین و سناریوهای پدافندی را در تاریکی شب اجرا کردند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در این عملیات که تا طلوع آفتاب ادامه داشت با استفاده از موشک دهلاویه، موشک تاو و دوش پرتاب میثاق در برابر تک هجومی دشمن دفاع ساحلی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: این نیروها، با وجود استفاده دشمن از تاریکی هوا توانستند با پشتیبانی یگان‌های پدافند ساحلی نسبت به اجرای آتش سبک و سنگین توپخانه‌ای بر روی اهداف از پیش تعیین شده اقدام کنند و در مدت زمان کوتاهی مانع از پیشروی یگان‌ها در نقش مهاجم شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 943411

مهمترین اخبار ایران و جهان: