نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 12:26

دشمنان برای رسیدن به اهداف خود دارو را نیز تحریم می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز دشمن برای رسانه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران هزینه می‌کند، گفت: دشمن دارو را علیه ملت تحریم میکند، تا به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید سلیمانی شهر زنجان با بیان اینکه ایران مدنیت 8 هزار ساله دارد و ملت ریشه داری است، اظهار کرد: ملتی که احساس هویت کند استعمارپذیر نیست.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شخص و ملت بی‌هویت سریع در برابر دشمن تسلیم می‌شود، گفت: به همین خاطر دشمن تلاش می‌کند تا ارتباط نسل جدید با ریشه‌هایش قطع شود، بنابراین تلاش امروز دشمنان نیز در همان راستا است‌.
وی با بیان اینکه امروز دشمن برای رسانه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران هزینه می‌کند، گفت: دشمن دارو را علیه ملت تحریم میکند، تا به اهداف خود برسد. 
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بیگانه دلسوز ما نیست، گفت: جغرافیای ایران ۲.۵ برابر ایران فعلی بوده، هر وقت در 8 هزار ساله حمله خارجی بوده بخشی از کشور جدا شده، تنها افتخار از آن جمهوری اسلامی است که در مقابل تجاوز خارجی حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیافتد. 
امام جمعه زنجان به لزوم آشنایی نسل جدید با تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت: آمار شهدای انقلاب را نگاه کنیم در می‌یابیم که انقلاب آسان به دست نیامده است. 
وی با اشاره به توطئه‌های متعدد دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمن با هزینه بسیار اغتشاشات اخیر را راه انداخت ولی نتوانست به اهداف خود برسد. 
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابهت آمریکا را شکست، افزود: تمام شئونات کشور ما پیش از انقلاب در دست آمریکا بود ولی انقلاب اسلامی به آن سلطه پایان داد. 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمن خواست مردم را در مقوله آزادی به نداشتن حجاب تنزل داده، در حالی که این آزادی واقعی نیست. 
وی با بیان اینکه زن در فرهنگ ما رفیع ترین جایگاه را دارد، اظهار داشت: امروز شمار دانشجویان دختر در کشور و موفقیت علمی آنان در دنیا کم نظیر است، این آزادی واقعی است. 

 محسن افشارچی، استاندار زنجان در ایین نواخته شدن گلبانگ انقلاب که در مدرسه شهید سلیمانی شهر زنجان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب  به لزوم مطالعه و مرور حوادث در ارتباط با مسائلی که موجب پیروزی انقلاب شد تاکید کرد و اظهار داشت: با مطالعات تاریخی در خواهیم یافت که اکنون چه عزتی داریم و پیش از این در چه ذلتی بودیم. 
استاندار زنجان گفت: برای اینکه بدانیم کجا ایستادیم باید تاریخ را مطالعه کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز در غرب، تلقی سطحی از مفهوم آزادی وجود دارد، گفت: در مبانی اسلامی خیلی عمیق به آزادی توجه شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012499

مهمترین اخبار ایران و جهان: