نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 21:30

دستاوردهای انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی حقیقی را دارد

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی خود قدرت عظیم و ابهت‌آفرین برای نظام اسلامی است که بازدارندگی خاصی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر در اردبیل اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ورزشکاران در کنار سایر اقشار با تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری سعی می‌کنند تا بار دیگر با حضور توانمند در عرصه‌های ورزشی پرچم سه رنگ کشور اسلامی خودمان را به اهتزاز درآورده و از انقلاب اسلامی به عنوان نهضت نجات‌بخش دفاع کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در یوم‌الله ۱۲ بهمن فردا ساعت ۹:۳۳ دقیقه حرکت دوچرخه‌سواران و موتورسواران اردبیلی را از میدان بسیج تا گلزار شهدای فاطمی شاهد خواهیم بود تا با رکاب‌زنی و حرکت در این مسیر بار دیگر شور و حال انقلابی و رخداد تاریخی امام به میهن اسلامی تداعی شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوع ورزشی در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد که سرآمد آنها برگزاری رخدادهای ورزشی با محوریت ارتقای سلامت اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان است که در کنار این حرکت سعی خواهیم کرد با اشکال مختلف و در قالب جهاد تبیین دستاوردهای نظام اسلامی را به ویژه در حوزه ورزش به اطلاع نسل‌های آینده برسانیم.

ورودی افزود: جوانان ما باید بیش از هر زمان دیگر با نقاط قوت و گاه تهدید نظام اسلامی آشنا شده و به دشمنان اجازه ندهند تا جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه سنگین قرار گیرد چرا که این انقلاب شرافت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل موفقیت‌های ورزشکاران و سایر گروه‌های جامعه را در رده سنی نوجوانان و جوانان برای افتخارآفرینی کشور یادآور شد و خاطرنشان کرد: همه این افتخارات خود قدرت بازدارندگی بی‌نظیر برای جمهوری اسلامی ایران است تا دشمن از حرکت‌های خود ناامید شده و یا عقب‌نشینی کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011255

مهمترین اخبار ایران و جهان: