نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 15:53

چه خبر از کرونا در سمنان؟

هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا در هفته اخیر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، هشت بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید-۱۹ در هفته اخیر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، 63 هزار و 17 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در هفته اخیر (از 14 تا 21 دی‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند.

علوم پزشکی استان سمنان گفت: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه، از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون، به 12 هزار و 256 نفر رسیده است و 50 هزار و 761 بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به 11 هزار و 43 نفر رسید.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 970699

مهمترین اخبار ایران و جهان: