نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 10:44

دانش‌آموزان کرمانشاه همکار شرکت گاز شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فرهنگ درست مصرف کردن گاز به خصوص در این فصول سرد به دانش‌آموزان آموزش خواهیم داد تا در خانواده‌ها این فرهنگ پیاده شود.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص  تفاهم‌نامه‌ای با موضوع فرهنگ سازی در رعایت الگوی مصرف و بهینه سازی سیستم های گرمایشی مابین  شرکت گاز و آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: با توجه به سند تحول بنیادین و تربیت چند ساحتی، تربیت اقتصادی و ترویج سبک زندگی ایران اسلامی یکی از این ساحت‌های تربیتی است.

وی افزود: براساس این تفاهمنامه با آموزش دانش‌آموزان زمینه برای درست مصرف کردن در مصرف گاز فراهم خواهد شد و با بهینه‌سازی موتورخانه‌های مدارس توسط شرکت گاز در صرفه‌جویی از مصرف این سرمایه ملی گام بر خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه و سه‌شنبه میزبان هفت مدیرکل آموزش و پرورش استان‌های غرب کشور و روسأی ارزیابی هستیک که برنامه وزارتخانه و استان‌ها با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارتخانه و سایر مسؤولان سازمان آموزش و پرورش بحث و بررسی خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 959699

مهمترین اخبار ایران و جهان: