نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 12:28

قطعی شدن برگزاری جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان/ مسابقات فرنگی در انتظار تأمین منابع مالی

برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده و فدراسیون در حال رایزنی با اسپانسرها برای برگزاری رقابت های فرنگی نیز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور کادر فنی تیم های ملی آزاد و فرنگی بر برگزاری جام باشگاه های جهان تأکید کردند تا این رقابت ها برگزار شود. این رقابت ها به دلیل حضور کشتی گیران مطرح خارجی حائز اهمیت است و رقابت بین کشتی گیران ایرانی و خارجی بسیار مهم است.

در این راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با فارس گفت: در خصوص جام باشگاه های جهان باید بگویم که فدراسیون کشتی در تلاش است تا این رقابت ها در اواخر سال جاری و در اسفندماه برگزار شود. برای برگزاری این رقابت ها هم فدراسیون در حال رایزنی های با اسپانسرهای مورد نظر است تا به موقع اعتبارات این مسابقات را تأمین کند و جام باشگاه های جهان را در بهترین شرایط برگزار کند.

وی افزود: ما با نمایندگان باشگاه ها جلسه ای را در این خصوص برگزار کردیم و برنامه ریزی های لازم هم پیش بینی شده است تا این مسابقات را برگزاری کنیم. بنای فدراسیون برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان در بخش آزاد و فرنگی است. طبق جلساتی که در فدراسیون داشتیم برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده است و فدراسیون در تلاش است جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی را هم با تأمین مالی برگزار کند. تاریخ دقیق این رقابت ها مشخص نیست و قرار است در جلسات بعدی فدراسیون طبق تقویم فدراسیون برنامه ریزی شده و تاریخ دقیق آن معین شود.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 940155

مهمترین اخبار ایران و جهان: