نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 14:12

عظمت انقلاب اسلامی با گذشت زمان بیشتر نمایان می شود

قم- استاندار قم گفت: هرچه بر عمر انقلاب اسلامی افزوده می شود، بزرگی و عظمت کار ملت ایران و انقلاب اسلامی بیشتر مشخص و نمایان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: در ایام دهه فجر باید با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های مختلف و برای مخاطبان در سنین متفاوت در راستای جهاد تبیین، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

استاندار قم تاکید کرد: دستاوردهای جمهوری اسلامی در طی سالهای پس از انقلاب اسلامی باید برای مردم بازگو شود و برنامه ریزی ها می‌بایست در راستای افزایش مخاطبان جشن‌های دهه فجر باشد.

وی عنوان داشت: سالروز ۲۲ بهمن روز ویژه در تاریخ کشور ما به شمار می‌رود و باید تلاش شود تا پیام‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید منتقل و فراگیر باشد.

شاهچراغی عنوان داشت: دهه فجر امسال با جشن‌های ماه رجب مقارن شده که در این راستا نیاز است، برنامه‌ریزی‌ها در جهت برپایی جشن‌ها و مراسم‌های مختلف با محوریت نشاط آفرینی و امید آفرینی در سطح استان قم دنبال شود.

انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی نظیر در تاریخ

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای بی سابقه و بی نظیر بوده است افزود: نهضت ملت ایران با رهبری امام راحل رقم خورد و مقام معظم رهبری نیز همان مسیر امام راحل را دنبال کردند.

استاندار قم افزود: هرچه بر عمر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود، بزرگی و عظمت کار ملت ایران و انقلاب اسلامی بیشتر مشخص و نمایان می‌شود.

شاهچراغی عنوان داشت: حوادث بسیاری پس از انقلاب اسلامی تاکنون رخ داده، اما اراده خداوند بر این بوده است که این انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

وی ناامیدی را یکی از اهداف دشمنان علیه ملت ایران برشمرد و ابراز داشت: در ایام دهه فجر که یادآور سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی است باید در جهت امید آفرینی و همچنین مقابله با تهاجمات فرهنگی و شبهه افکنی های دشمن تلاش کرد.

شاهچراغی ادامه داد: دشمنان به دنبال فتنه انگیزی و اغتشاش در کشور هستند که البته در مسیر پیشرفت و توسعه این کشور راه به جایی نخواهد برد.

استاندار قم افزود: در حوادث اخیر اقدامات بسیار زیادی علیه دشمنان برای ناامن کردن کشور صورت گرفته است که این حوادث باید برای مردم تبیین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990499

مهمترین اخبار ایران و جهان: