نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:04

امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است و تولیدکنندگان به صورت میدانی در حال جهاد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کالسیمن شهر دندی با بیان اینکه امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است و تولیدکنندگان به صورت میدانی در حال جهاد هستند، گفت: امروزه مهم‌ترین سنگر جهاد «تولید» است و نباید چراغ تولید خاموش شودِ اصلی‌ترین راه مقابله برای بی‌تاثیر کردن تحریم‌ها، جهش تولید و حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه وقتی رونق تولید وجود دارد، آن وقت با اقتدار می شود شعار مرگ بر آمریکا سرداد، افزود: تحریم و محاصره اقتصادی و بایکوت سیاسی ابزار و حیله دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

خاتمی با بیان اینکه برای شکستن محاصره اقتصادی دشمن ۲ راهکار وجود دارد، افزود: یک راهش این است که با خواهش از دشمن این کار انجام شود، آن هم از دشمنی که می خواهد ایران از نقشه دنیا حذف شود که ملت ایران هرگز در مقابل دشمن و رفع توطئه های دشمن کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ما باید در مقابل دشمن بایستیم، ما دشمن را ۴۳ سال قبل از کشور بیرون راندیم ولی دشمن دنبال مسلح شدن دوباره است و این فتنه هایی که پشت سر هم اتفاق می افتد در این راستا است.

خاتمی تاکید کرد: دور زدن تحریم و بی اثر کردن آن یک راه دیگر شکست محاصره اقتصادی است، در این زمینه تلاش های زیادی شده ولی کافی نیست.

وی با بیان اینکه ملتی که ریشه نداشته باشد استعمارگران بر آن مسلط می شوند، ادامه داد: یک ملت با ریشه هیچگاه تن به ذلت نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به ضرورت حفظ وحدت در کشور تاکید کرد و گفت: انقلاب درسایه وحدت پیروز شد و موفقیت ها با وحدت حاصل شده، باید بدانیم دشمن، کل ایران را دشمن می داند.

خاتمی افزود: دشمنی دشمنان با ما تمام نشده و مدام در حال تجهیز کردن خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند. باید هوشیار باشیم و حواس‌مان به توطئه‌های آنان باشد.

وی با اشاره به اینکه راه انداختن جنگ تحمیلی از ابزار دنیای استکبار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، ادامه داد: دشمن با این هدف صدام حسین ملعون را تحریک کرد که به ایران حمله کند و دشمنان با هدف تجزیه‌طلبی به ایران حمله کردند و کل بلوک شرق و غرب به پشیبانی از رژیم صدام در مقابل ایران صف آرایی کردند و جنگ جهانی سوم در حمله عراق به ایران شکل گرفت‌.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به ابعاد مختلف فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: این فتنه با همکاری رژیم جعلی اسرائیل و عربستان و چند کشور دیگر شکل گرفت‌. این کشورها با پول‌های خودشان جمعیتی را در برلین جمع کردند که در آن ۱۷ پرچم تجزیه‌طلب بالا رفت و فقط یک پرچم هم‌رنگ ایران بود آن هم با لوگوی شیر و خورشید بود.

خاتمی افزود: این تجزیه‌طلبی‌ها ریشه ۴۵ ساله دارد. سال ۵۶ به محمدرضا پهلوی یاد دادند که بگوید اگر شاه در ایران نباشد، ایران تبدیل به ایرانستان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به ویژگی ها و ابعاد شخصیت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: همه ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی قشنگ، شیرین و دلچسب است و مدل و الگوی و معیار رفتار برای همه ما است.

خاتمی افزود: شهید سلیمانی بزرگ شد و بزرگ‌تر خواهد شد و راه مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد؛ شهید سلیمانی شهید نظامی محبوب در دنیا است و خوشبختانه صداوسیما و رسانه‌ها در سه سال اخیر زوایای پنهان این شهید را آشکار کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952799

مهمترین اخبار ایران و جهان: