نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 18:25

انقلاب اسلامی عزتمندی و علم‌مداری را در کشور احیا کرد

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردیبل گفت: بالاترین و ارزشمندترین هنر انقلاب اسلامی  احیای عزتمندی و علم‌مداری برپایه اصول اعتقادی در بین مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر سه شنبه در «محفل انس با قرآن و شهدا» که به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن اجتماعات مدرسه سمای اردبیل برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی با رشادت و از جان گذشتگی، عزت و سربلندی امت‌های مسلمان منطقه را دوام و قوام بخشیده و باورمندی را در مردم تقویت کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت توجه مربیان تربیتی و دبیران مدارس در ارتقای سطح فکری و فرهنگی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: دشمن در اتفاقات اخیر سعی در بی هویت نشان دادن جوانان بود و با ابزار متفاوت رسانه‌ای بر این امر اصرار داشت اما دختران عفیف ایران اسلامی نشان دادند که پیرو مکتب فاطمی بوده و هرگز در دام تهاجم فرهنگی دشمن گرفتار نخواهند شد.

وی گفت: دشمن از ایمان و هدفمندی ایرانیان به ستوه آمده و از هر ترفندی برای مقابله با پیشرفت و ترقی مردم این کشور استفاده می‌کند لذا باید همگان در تولید محتوای فرهنگی و کنشگری در فضای مجازی فعال باشیم تا دشمنان را در اجرای نقشه‌های شوم ناکام گذاریم.

انقلاب اسلامی عزتمندی و علم‌مداری را در کشور احیا کرد

حجت الاسلام جعفرزاده تربیت انسان تکامل گرا در مسیر حق و حقیقت را اولویت اساسی در عرصه علمی و آموزشی عنوان کرد گفت: مدارس توانمند باید علاوه بر تقویت فکری دانش آموزان، برای دیگر مدارس نیز الگودهی کرده و در مسیر اثرگذاری فرهنگی تلاش کنند.

در ابتدای این مراسم، بهنام خانی‌زاده معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سماء ضمن خیرمقدم گویی به بیان سیره و شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخته و بر ضرورت برگزاری پویش‌ها و مسابقات فرهنگی در راستای شناسایی شخصیت‌های برتر عرصه دفاع و امنیت ایران اسلامی و چهره‌های علمی و فرهنگی به دانش آموزان تاکید کرد.

در ادامه قاریان برتر قرآنی از جمله موسی‌الرضا میری، امیرهادی بایرامی روشندل حافظ قرآن و علی اسمعیلی قاری بین المللی به قرائت قرآن پرداخته و در پایان کلیپ‌هایی با موضوع شهادت سردار سلیمانی پخش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم به همت اداره کل تبلیغات اسلامی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی و مدرسه سمای اردبیل برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952999

مهمترین اخبار ایران و جهان: