نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:51

وضعیت عرضه میوه و تره بار در کرمانشاه رسیدگی می شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات موجود در عرضه کالاهای مورد نیاز مردم گفت: وضعیت عرضه میوه و تره بار در کرمانشاه رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از میدان میوه و تره بار کرمانشاه اظهار کرد: فروشنده از شرایط فعلی احساس رضایت ندارد و از طرف دیگر شهروندان هم با قیمت مناسبی اقلام مورد نیازشان را دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: ارزاق سفره مردم باید با قیمت مناسب و به شکل سالم و ایمن در اختیار آنها قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخشی از مشکلات با همکاری و همراهی مردم و کمک مسئولان استانی قابل حل است و می‌توان به شکلی برنامه ریزی کرد که هم رونق فضای کسب و کار برای کسبه محترم تأمین شود و هم انواع میوه و خوراکی‌های اصلی مانند گوشت با قیمت مناسب به دست مردم برسد و منفعت عموم هم در نظر گرفته شود.

صحرایی بیان کرد: از مسئولین مرتبط با حوزه بازار دعوت شده تا در یک نشست مشترک، با همفکری و یک تعامل دو سویه بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه باید به دست کرمانشاهی‌ها ساخته شود و گفت: اگر همه کرمانشاهی‌ها برای بهبود وضعیت محیط زندگی، آسایش و رفاه خودمان کار و تلاش کنیم می‌توان به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کرد و به زودی شاهد یک کرمانشاه زیباتر، آبادتر و آبرومندتر باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952899

مهمترین اخبار ایران و جهان: