نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 14:17

روند اجرای آب‌شیرین‌کن‌ها در بوشهر مطلوب است

بوشهر- مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: روند اجرای تاسیسات آب‌شیرین‌کن‌ها و خطوط آبرسانی در بوشهر مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا طباطبایی صبح سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های آبرسانی شهر بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت شیرین‌سازی اب دریا یکی از مهمترین راهکارها برای تأمین آب پایدار در استان بوشهر است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در بوشهر بیان کرد: آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزارمترمکعبی از اهمیت بسیار زیادی برای بوشهر برخوردار است و در عرصه تأمین آب مرکز استان و حتی حومه آن شرایط پایداری ایجاد می‌کند.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب افزود: تأسیسات آبرسانی شهید ماهینی به عنوان بستر انتقال تولیدات آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر به مخازن و شبکه توزیع نیز روند خوبی دارد و پیش بینی شده ظرف چند هفته آینده به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: در احداث آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزارمترمکعبی بوشهر در بخش‌های دریا، سایت آب شیرین کن، سازه‌ها و تجهیزات نهایی اقدام‌های مؤثری انجام شده که با تداوم این رویکرد پیش بینی شده آب شیرین کن ۳۵ هزارمترمکعبی بوشهر تا پایان سال بهره‌برداری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 982455

مهمترین اخبار ایران و جهان: