نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 16:16

افتتاح ۷۰ پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه به مناسبت دهه مقاومت

کرمانشاه- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از افتتاح ۷۰ پروژه در مناطق محروم و حاشیه‌ای این استان همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه مقاومت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار امیر حمزه خزایی ظهر شنبه در مراسم اعزام گروه‌های جهادی و ماشین آلات سنگین مهندسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مناطق محروم استان کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت برنامه‌های محرومیت زدایی مختلفی توسط گروه‌های جهادی در این استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام ارائه خدمات و توجه به محله‌های آسیب پذیر حاشیه شهر و بهسازی و ساماندهی مناطق محروم و کم برخوردار این استان است، افزود: امروز ۷۰ پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور افتتاح می‌شود که شامل ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی برای نیازمندان، آبرسانی به مناطق محروم روستایی و تکمیل و مرمت راه‌های روستایی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: امروز مجتمع آبرسانی دهستان هفت آشیان واقع در بخش کوزران افتتاح می‌شود که با افتتاح این مجتمع آبرسانی اهالی روستاهای گلالی، چشمه سیاه، هفت آشیان و رازیانی از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

خزایی به حوزه ساخت و تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقی که با کمیته امداد و بنیاد مسکن انجام شده است بسیج سازندگی استان عملیات اجرا و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی را طی سال جاری بر عهده گرفته است که در حال حاضر هفت واحد از این تعداد تکمیل و امروز کلید آن تحویل مددجویان می‌شود و مابقی واحدها نیز تا پایان سال به شرط تخصیص تسهیلات ساخت تحویل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز همچنین اعزام گروه‌های جهادی و ماشین آلات سنگین مهندسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به محله ملاحسینی برای لایروبی و پاکسازی رودخانه این محله و نیز برپایی میز خدمت با حضور مدیران و مسئولان استانی در این منطقه محروم انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 960911

مهمترین اخبار ایران و جهان: