نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 18:23

وضعیت مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌های آزاد در تعطیلات سرما و آلودگی هوا

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: زمانی که به دلیل آلودگی هوا یا سرما، تعطیلی مدارس اعلام می‌شود منظور مدارس دولتی، غیردولتی و آموزشگاه‌ها هستند.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با تأکید درباره نحوه فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و مدارس غیردولتی، اظهار کرد: زمانی که به دلیل آلودگی هوا یا سرما، تعطیلی مدارس اعلام می‌شود منظور مدارس دولتی، غیردولتی و آموزشگاه‌ها هستند و باید رعایت کنند.

وی ادامه داد: در زمان آلودگی هوا و اعلام تعطیلی مدارس، موردی را اعلام کردند که مدرسه‌ای غیردولتی فعالیت می‌کرد که پیگیری کردیم و مدرسه در آن روز تعطیل شد.

محمودزاده با اشاره به اینکه بر فعالیت مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌ها نظارت می‌شود، افزود: نظارت میدانی، نظارت سامانه‌ای و نظارت پیامکی داریم و به دنبال ایجاد نظارت از طریق اسکن بارکد هستیم که درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: با خبرگزاری پانا هم برنامه‌ای را داریم تا خبرنگاران دانش‌آموزان از مدرسه، پیشنهادات، نظرات و راهکارهای خود را ارائه دهند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 978911

مهمترین اخبار ایران و جهان: