نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 09:34

نشست هم‌اندیشی فرماندار اردستان با پیشگامان انقلاب اسلامی

فرماندار شهرستان اردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۵ جلسه با اقشار مختلف جامعه همچون اصحاب ادب، معلمان، کارگران و افراد مختلف برگزار کرده‌ایم که بنا شد ماهانه یک جلسه با پیشگامان انقلاب جهت بررسی موضوعات اردستان برگزار شود.

سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در حاشیه نشست با پیشگامان انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار کرد: پیشگامان انقلاب اسلامی در شهرستان اردستان، افرادی با تجربه بوده و به‌طور کلی مردم این شهرستان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بسیار فعال و تاثیرگذار هستند.

وی افزود: سال گذشته هیئت اندیشه‌ورزان جوان را در اردستان تشکیل دادیم و به‌همین دلیل بنا بر این شد که در کنار آن، هیئت پیشگامان انقلاب اسلامی را نیز در شهرستان داشته باشیم به‌طوری که اقدامات، تلفیقی از این دو حرکت باشد.

احمدی‌طبا با بیان اینکه پیشگامان انقلاب دارای فکر و ایده در عرصه‌های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: در اولین جلسه با پیشگامان، حدود ۱۲ نفر از پیشگامان انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضور پیدا کردند که موضوعات مختلفی مطرح شد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ماهانه حداقل یک جلسه با پیشگامان انقلاب شهرستان داشته باشیم تا بتوانیم  دغدغه‌هایی این افراد که دغدغه عموم جامعه است را در جلسه مطرح و پیگیری کنیم.

وی یادآور شد: بازخورد و راندمان نشست‌های با پیشگامان انقلاب اسلامی به ادارات شهرستان منتقل خواهد شد و مدیران ادارات موظفند ضمن هماهنگی؛ برای رفع دغدغه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

احمدی‌طبا تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۵ جلسه با اقشار مختلف جامعه همچون اصحاب ادب، معلمان، کارگران و افراد مختلف برگزار کردیم که جلسات هم‌اندیشی و کسب تجربه ادامه‌ خواهد داشت و مردم اثرات آن را مشاهده خواهند کرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281955

مهمترین اخبار ایران و جهان: