نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 12:45

سردار هادیانفر مشکلات مردم را در مرکز ۱۹۷ پیگیری کرد

رئیس پلیس راهور ناجا در ملاقات مردمی مرکز ۱۹۷ پیگیر مشکلات مردم شد و برای برخی از آنها دستور رسیدگی فوری داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ امروز میزبان سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا بود. در جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان فراجا تعدادی از افراد مشکلات خود را مطرح کردند.

در این برنامه مراجعه کنندگان، موضوعات خود را قبلاً مطرح کرده و برای دیدار رو در رو با سردار ثبت نام کرده و امروز در مرکز ۱۹۷ حضور یافتند و پس از طرح مشکلات، دستوری برای پیگیری آنها داده می شد. به عنوان مثال در این جلسه کودکی به همراه اعضای خانواده اش حضور پیدا کرد و به سردار گفت که پدر من تصادف کرده اما طوری تصادف را وانمود کردند که پدر من مقصر بوده نه آنها. خانواده این کودک که از شهرستان به تهران آمده بودند، موضوع را به طور مفصل توضیح دادند.

در جواب نیز سردار هادیانفر پاسخ داد: افسری که کروکی می کشد به منزله یک حرف قانونی است که دادگاه هم به همان استناد می‌کند. الان موصوع شما دیگر به پلیس راهور ارجاع نمی شود، بلکه پرونده وارد مرحله قضایی شده است.

وی گفت: این موضوع در ید مقام قضایی است. شما باید بازپرس را قانع کنید و در هر مرحله هم حق اعتراض دارید.

برخی از مردم نیز به صورت تلفنی مشکلات خود را مطرح کردند.

یکی از افراد گفت من کامیون بنز ده چرخ از ایران خودرو دیزل گرفته ام اما به من گفتند پلیس شماره گذاری نمی کند.

سردار هم پاسخ داد که چنین مشکلی نداریم، مگر محیط زیست متوجه مشکلی شده باشد. سردار هادیانفر با شماره ای که چنین پاسخی را به این مراجعه‌کننده داده بود تماس گرفت و درخواست کرد که این مشکل حل شود.

خانم دیگری تماس گرفت و گفت که ساختمان مسکونی چند طبقه ای به تجاری تبدیل شده و محله ما را به دلیل جای پارک شلوغ کرده و دچار مشکل شده ایم.

در پاسخ نیز سردار هادیانفر گفت: انتقادی که همیشه به شهرداری ها داشته ایم این است که شهرداری ها برای کسب درآمد بیشتر، واحدهای مسکونی را بدون رعایت مسائل پارکینگ، به تجاری تبدیل کرده اند.

این موضوع ادامه دار است و می بینید جایی که منزل بوده تبدیل به رستوران کرده اند و جای پارک؛ موجب آزار همسایگان شده است. قبلاً گفته ایم و طرح شکایت هم کرده ایم. اگر برای آن واحد تجاری مامور بگذارید که کسی توقف نکند، واحد صنفی معترض می شود، اگر نیرو نگذارید، مردم معترض می شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282499

مهمترین اخبار ایران و جهان: