نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:38

مهار آتش در کارگاه تولید درهای ضدسرقت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش ۱۶ آتش نشان، آتش سوزی در کارگاه تولید درهای ضدسرقت در منطقه سلطان آباد شیراز مهار شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هادی عیدی پور امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: آتش سوزی در کارگاه تولید در های ضد سرقت در منطقه سلطان آباد شیراز، به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی ایستگا‌های ۱۸، سه و ۱۷ آتش نشانی به همراه چهار دستگاه خودروی مخصوص مهار آتش و ۱۶ نیروی آتش نشان به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: در این حادثه که در یک کارگاه تولید درهای ضد سرقت به مساحت ۵۰۰ مترمربع رخ داده بود، آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود و به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت عملیات مهار آتش را آغاز کرده و با جابجایی بخشی از این کارگاه و عملکرد به موقع، آتش در کوتاه‌ترین مدت زمان مهار و از سرایت آتش به نقاط همجوار این کارگاه نیز جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با لکه گیری کامل این محل آتش را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و بعد از تایید نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324899

مهمترین اخبار ایران و جهان: