نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 09:42

تنش آبی شهر صحنه طی ۴۸ ساعت آینده برطرف می‌شود

کرمانشاه- فرماندار صحنه با اشاره به افت فشار و قطعی آب این شهر، گفت: تنش آبی شهر صحنه طی ۴۸ ساعت آینده برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شهبازی صبح یکشنبه در پایان نشست اضطراری رفع تنش آبی شهر صحنه که با حضور مدیرعامل آبفای استان برگزار شد با اشاره به مشکل تنش آبی صحنه به دنبال افزایش بی سابقه دمای هوا و افزایش مصرف آب در روزهای اخیر، اظهار کرد: با توجه به مطالبه مردم شهر صحنه در خصوص مشکلات قطعی آب شرب و به منظور رفع این مشکل از مدیرعامل آب و فاضلاب استان و معاونین ایشان دعوت کردیم که به شهرستان آمدند و جلسه اضطراری به همین منظور تشکیل شد.

وی با اشاره به لزوم تسریع در اجرای طرح‌های بلند مدت در حوزه آب، ضرورت توجه به اقدامات کوتاه مدت برای کاهش اثرات تنش آبی در سال جاری را دوچندان دانست.

فرماندار صحنه با اشاره به همکاری و مساعدت خوب مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: با قول‌های مساعدی که مدیرعامل آبفای استان، دادند مشکل تنش آبی شهرستان صحنه ظرف ۴۸ ساعت آینده مرتفع خواهد شد.

شهبازی حفر و تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه ظرف ۲۴ ساعت آینده، در مدار قرار دادن خط جدید ذخیره آب شهر و افزایش ظرفیت ورودی آب به مخازن، حضور و استقرار تیم نشت یابی آبفای استان در شهر صحنه برای بررسی وضعیت خطوط انتقال آب، حضور و استقرار تیم تعادل بخشی هیدرولیکی شرکت آبفای استان برای تنظیم ورودی و خروجی آب در مخازن را از تصمیمات این جلسه برشمرد.

وی در پایان از شهروندان شهرستان صحنه درخواست کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1343199

مهمترین اخبار ایران و جهان: