نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 09:47

«از پرده فروشی تا پیتزا فروشی» ۶۰ مرکز غیرقانونی پیش فروش خودرو در تاکستان پلمب شد

دادستان تاکستان گفت: حدود ۶۰ مجموعه مانند پرده فروشی، پیتزا فروشی، دفتر نمایندگی بیمه و ... که تحت عنوان مرکز پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان به صورت غیرقانونی اقدام به سرمایه پذیری می کردند، پلمب شدند.

محمد صمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان گفت: حدود ۶۰ مجموعه مانند پرده فروشی، پیتزا فروشی، دفتر نمایندگی بیمه و ... که تحت عنوان مرکز پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان به صورت غیرقانونی اقدام به سرمایه پذیری می کردند، پلمب شدند.

وی افزود: این مجموعه ها با وعده های دروغ پرداخت سودهای کلان و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، از ۱۰ الی ۸۰۰ نفر سرمایه پذیری کرده بودند. برخی از این افراد قصد داشتند با سرمایه پذیری بیشتر و اموال تحصیل شده به خارج از کشور بروند که با شناسایی، توقیف اموال و اخذ وثایق نسبت به عودت وجوه مالباختگان اقدام شد.

دادستان تاکستان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شکل گیری چنین مجموعه هایی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه باید نظارت جدی داشته باشند که متاسفانه در این زمینه ضعیف عمل شده است.

وی در پایان تاکید کرد: رسانه ها باید در آگاه سازی مردم نسبت به فعالیت غیرقانونی این مجموعه ها اهتمام بیشتری داشته باشند و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292111

مهمترین اخبار ایران و جهان: