نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 10:21

احتمال خداحافظی مودریچ از تیم ملی کرواسی

کاپیتان تیم ملی کرواسی در آستانه تصمیم‌گیری برای آینده خود در فوتبال ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال امشب (یکشنبه) لیگ ملت‌های اروپا در تصمیم‌گیری «لوکا مودریچ» برای ادامه حضور در تیم ملی کرواسی و یا آویختن کفش‌های خود، نقش اساسی را ایفا خواهد کرد.

مودریچ امشب و دیدار نهایی این تورنمنت برابر اسپانیا، برای صد و شصت و ششمین بار پیراهن کرواسی را بر تن خواهد کرد.

کرواسی با غلیه بر هلند میزبان و اسپانیا با پیروزی مقابل ایتالیا به دیدار نهایی لیگ ملت‌های اروپا رسیده‌اند و ۲ تیم در ورزشگاه دیکویپ روتردام، برای کسب اولین جام خود در این تورنمنت رقابت می‌کنند.

با وجود اینکه لوکیتا در آغاز فصل گذشته ۳۷ ساله شد، اما نقش مهمی را در رئال مادرید و همچنین تیم ملی کشورش ایفا و شطرنجی‌ها را به مقام سومی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت کرد.

با این حال، مودریچ که برای تمدید یک ساله قرارداد خود با رئال مادرید آماده می‌شود، در آستانه یک تصمیم بزرگ برای آینده فوتبالی خود است.

مودریچ پیشتر شایعات پیرامون فشارهای «کارلو آنچلوتی» سرمربی کهکشانی‌ها به او بابت تمدید قرارداد با رئال مادرید به شرط خداحافظی از تیم ملی را رد کرده است.

وبگاه «یوتارنی لیست» کرواسی گزارش داده مودریچ قصد دارد در پایان بازی با اسپانیا تصمیم نهایی خود را درباره حضور یا عدم حضور در تیم ملی اعلام کند و احتمال قوی وجود دارد که کاپیتان کروات‌ها در تیم ملی باقی بماند.

کرواسی در بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر ۶ بار در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به میدان خواهد رفت  و باید لوکیتا تصمیم بگیرد که می‌خواهد تیمش را در این تورنمنت رهبری کند یا خیر.

مودریچ از سال ۲۰۰۶ در تیم ملی کرواسی حضور دارد و در ۱۶۵ بازی، رکورد ۲۴ گل و ۲۷ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

کرواسی به همراه مودریچ یک بار نایب قهرمان و یک بار هم به مقام سومی جام جهانی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ رسیده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292199

مهمترین اخبار ایران و جهان: