نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 23:05

ملی‌پوش اصفهانی به تیم ایتالیایی پیوست

والیبالیست ملی‌پوش اصفهانی به تیم لیگ برتری ایتالیا پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت کننده اصفهانی تیم ملی والیبال ایران راهی سری آ ایتالیا شد و به تیم ساتورینا پیوست که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است.

به این ترتیب معنوی‌نژاد که سابقه حضور در سری آ و تیم ورونا را در کارنامه دارد، یک بار دیگر راهی ایتالیا شد تا این بار در تیم ساتورینا توپ بزند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همراه با نماینده اندونزی توانست عنوان نایب‌قهرمانی و جایزه فردی بهترین مهاجم قدرتی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

معنوی‌نژاد یکی از با استعدادترین ستاره‌های والیبال ایران در سال‌های اخیر بوده که البته برخی مصدومیت ها به او اجازه نداد که قابلیت‌های واقعی خود را به نمایش بگذارد، وی در فصل گذشته در تیم پویتوین پویتیرز فرانسه بازی‌ می‌کرد.

نکته جالب این‌که این ملی‌پوش اصفهانی با تیم ملی برای لیگ‌ ملت‌ها به ژاپن رفت و اتفاقا از همان بازی اول جزو بازیکنان اصلی بهروز عطایی به حساب می‌آمد اما در ادامه نیمکت‌نشین شد و جای خود را به بازیکنانی نظیر مرتضی شریفی، شهروز همایونفر و امیرحسین اسفندیار داد.

روز گذشته لیست تیم ملی والیبال ایران برای هفته دوم لیگ ملت‌ها اعلام شد و میثم صالحی در بین بازیکنان منتخب بهروز عطایی برای اعزام به هلند حضور داشت نکته جالب توجه ماجرا این بود که او جایگزین محمدجواد معنوی‌نژاد شد.

در حالی که همه در این سال‌ها یک شخصیت کاملا آرام و بدون تنش را از معنوی‌نژاد دیده بودند اما او یکباره دیشب همه را سورپرایز کرد، جایی که این بازیکن با انتشار یک استوری اینستاگرامی به خط خوردن از تیم ملی واکنش نشان داد و نوشت: این نیز بگذرد... صبر بهترین عکس‌العمل در برابر ناحقیست و گذر زمان بهترین وسیله برای اثبات تصمیمات نادرست.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1291311

مهمترین اخبار ایران و جهان: