نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 00:37

عقب ماندگی در جنگ روایت ها را باید جبران کنیم

قم- مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه دشمن در ابعاد رسانه ای دست پری دارد گفت: در جنگ روایت ها باید تلاش کرد تا عقب ماندگی های گذشته جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی عصر سه شنبه در اختتامیه نخستین جشنواره روایت جهاد استان قم اظهار داشت: امروز در نبرد تمدنی هستیم و تمدن پوشالی غرب در حال فروپاشی بوده و سال‌ها است که بشریت را به بازی گرفتند و به بحران هویت از انسان ختم شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی بیان داشت: امروز دشمنان نمی‌توانند علیه کشور جنگ نظامی به راه بیندازند و تاکتیک جنگ تغییر یافته و یکی از ابعاد آن جنگ روایت‌ها است.

وی افزود: باید بپذیریم که در جنگ روایت‌ها عقب هستیم و دشمن به لحاظ ابعاد رسانه‌ای دست پری دارد، اما تاریخ این را اثبات کرده است که هرگاه دشمن بزرگ بوده است ما به همان نسبت بزرگ شدیم.

سردار زهرایی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب به گرو های جهادی توصیه کردند تا جهاد موفق خود را هنرمندانه منعکس کنید و از نظر رهبر معظم انقلاب جهاد، گروه‌های جهادی موفق است که باید این اقدامات هنرمندانه منعکس شود.

وی با بیان اینکه جهادگران بی منت در پی خدمت مردم هستند افزود: باید در قالب‌های هنری فاخر الگوهای جهادی را به جامعه معرفی کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: اهالی هنر و رسانه که به صورت تخصصی در این حرفه مشغول فعالیت هستند نیز باید در عرصه انعکاس اقدامات جهادی، جهادگران را یاری کنند.

سردار زهرایی گفت: جشنواره روایت جهاد برای سال اول است که در استان‌ها برگزار می‌شود و سه دوره به صورت ملی برگزار شده که تاکنون ۱۲ هزار اثر دریافت شده است که آثار منتخب به جشنواره ملی راه می‌یابند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314055

مهمترین اخبار ایران و جهان: