نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 14:13

کشف ۲۱۷ تن چوب جنگلی قاچاق در عباس‌آباد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، از کشف ۲۱۶ تن جوب جنگلی قاچاق در مراکز خرید و فروش چوب و توقیف ۷ دستگاه خودرو کامیون و نیسان خبر داد و گفت: ۱۰ قاچاقچی چوب در این عملیات دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف ۲۱۷ تن جوب جنگلی قاچاق در مراکز خریدو فروش چوب وتوقیف ۷ دستگاه خودرو کامیون و نیسان خبر داد.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان عباس آباد در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل وخرید وفروش در مراکز چوب که موضوع با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد: مأموران با کنترل و بررسی مراکز خرید و فروش چوب ۲خودروی نیسان و ۵کامیون به همراه دپوی چوب جنگلی را شناسایی و متوقف کردند.

حسینی با اشاره به دستگیری ۱۰ قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از مراکز خرید وفروش چوب ۲۱۷ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل‌های اطراف شهرستان به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، را کشف کردند.

وی، ارزش چوب‌های کشف شده را با توجه به نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1313155

مهمترین اخبار ایران و جهان: