نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 13:42

پوشش ۵۸۱ حادثه در گلستان توسط هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از ۵۸۱ حوادث مختلف در گلستان رخ داده و 3 هزارو ۴۰۰ حادثه‌ دیده توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب‌آبادی ظهر امروز در خصوص پوشش امدادی هلال احمر در سه ماهه اول امسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا انتهای خردادماه امسال ۵۸۱ حوادث جاده‌ای، خدمات‌شهری، کوهستان، سیل و آبگرفتگی، آتش‌سوزی جنگل و مرتع و غیره در استان گلستان رخ داده که بیشترین حادثه مربوطه به حوادث جاده‌ای با ۳۷۳ مورد است.

وی تصریح کرد: تعداد 2 هزار و ۲۵۷ نیروی عملیاتی در قالب ۷۹۸ تیم به همراه ۴۸ دستگاه آمبولانس، ۸۷ دستگاه خودروی نجات، ۹۱ دستگاه خودرو کمکدار در مجموع ۶۵۸ دستگاه انواع خودرو این حوادث را پوشش داده و امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: بیشترین حوادث در شهرستان مینودشت با ۱۱۵ حادثه، شهرستان گرگان با ۱۱۱ حادثه و شهرستان کردکوی با ۷۷ حادثه بوده و بیشترین امدادرسانی توسط پایگاه‌های هلال احمر در سه راهی گالیکش (مینودشت)، قرق گرگان و النگ کردکوی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این حوادث 3 هزار و ۴۰۱ نفر حادثه دیدند که از این تعداد یک هزار و ۹۳ نفر مصدوم بوده و تعدادی از آنها توسط هلال احمر به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308099

مهمترین اخبار ایران و جهان: