نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 08:44

برگزاری جشن بزرگ غدیر با برپایی بیش از 200 غرفه در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: جشن عظیم غدیر با بیش از 200 غرفه در شهرستان گرگان برگزار می‌شود و مردم دارالمومنین این شهرستان آماده میزبانی از جشن بزرگ غدیر هستند.

فرامرز دیلم کتولی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان اظهار کرد: مردم دارالمومنین شهرستان گرگان امروز به استقبال جشن امامت و ولایت می روند تا ولایتمداری شان را به رخ جهانیان بکشند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ موکب در عید غدیر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: امروز جشن متمرکز عید غدیر در شهرستان گرگان برگزار می‌شود و بیش از ۲۰۰ غرفه فعالیت خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: این غرفه‌ها در قالب غرفه‌های کودک، جمعیت، خانواده، اعتقادی و معرفتی، مشاوره خانواده و برنامه‌های نمایشی فعالیت خواهند کرد.

دیلم کتولی از نقش گسترده شهرداری در برپایی جشن بزرگ غدیر تقدیر کرد و افزود: تمام دستگاه‌ها و ادارات شهرستان گرگان اعم از دستگاه‌های فرهنگی، خدماتی و ... در جشن بزرگ امروز مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه مهمانی چندکیلومتری عید غدیر در دهه‌ی امامت و ولایت برنامه بسیار خوبی است، گفت: شهرستان گرگان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که می‌تواند این جشن بزرگ را به عشق حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) به خوبی برگزار کند.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس
شناسه خبر: 1340055

مهمترین اخبار ایران و جهان: