نیوز سیتی!
23 تیر 1402 - 20:12

گسترده‌تر شدن دامنه اعتصاب نظامیان صهیونیست در اعتراض به نتانیاهو

منابع عبری از اعتصاب کادر درمان ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به تصویب اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو، در شور نخست آن در کنست این رژیم خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری امروز جمعه از اعتصاب پزشکان، روانپزشکان و پرستاران ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی خبر داد.

شبکه عبری زبان کان فاش ساخت که پزشکان، روانپزشکان و پرستاران صهیونیست با ارسال نامه‌هایی به انجمن پزشکان ارتش، مراتب اعتراض و اعتصاب خود را اعلام کردند.

این منبع عبری تصریح کرد که این انجمن قصد دارد پیام اعتصاب کنندگان را جهت تعیین تکلیف وضعیتشان هر چه زودتر به مقامات ارتش منتقل کند.

انجمن مذکور طی بیانیه‌ای از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا جهت جلوگیری از وارد شدن هرگونه ضرر و زیان به کارد درمان در ارتش این طرح را ملغی اعلام کند.

در روزهای اخیر نیز شمار زیادی از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر یگان‌ها هوایی، زمینی و دریایی این رژیم در واکنش به تصویب طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو در شور نخست در کنست، اقدام به تمرد از دستورات کرده و تاکید کرده‌اند از ادامه خدمت برای ارتش این رژیم خودداری خواهند ورزید.

ائتلاف نتانیاهو که بر کنست رژیم صهیونیستی سیطره دارد اخیرا توانست طرح اصلاحات قضایی را که موجب کاهش اختیارات دیوان عالی قضایی این رژیم می‌شود به تصویب برساند، اما این مصوبه برای تایید نهایی به دو بار رای‌گیری و تصویب مجدد در صحن کنست نیاز دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359155

مهمترین اخبار ایران و جهان: