نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 09:19

آغاز اقدامات عمرانی شهرداری آبادان در موقعیت اربعین حسینی

شهردار آبادان از آغاز اقدامات عمرانی در پایانه مرزی شلمچه، در راستای پذیرایی از زارئان اربعین حسینی خبر داد.

«یاسین کاوه‌پور» شهردار آبادان، امروز ر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، پیرامون برنامه این نهاد خدماتی در پایانه مرزی شلمچه، برای پذیرای  از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با توصیه‌هایی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان، پروژه‌های عمرانی و رفاهی جهت میزبانی از زائران اربعین حسینی توسط شهرداری آبادان، آغاز شد.

وی بیان کرد: این پروژه ها شامل احداث جاده ، سرویسهای بهداشتی در دو نقطه، مجتمع خدماتی رفاهی، سایبان و مهپاش ، خرید ماشین آلات آتش‌نشانی و حمل زباله، دستگاه تولید یخ و ... است.

شهردار آبادان، خدماتی که به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود را مدال افتخاری برای این دستگاه دانست و تصریح کرد: اجرای پروژه های اربعین در آبادان به سمت مرز شلمچه به عنوان مسیر و دروازه ورودی زوار گرامی و همچنین به منظور رفاه بیشتر شهروندان عزیز آبادان می‌باشد.

کاوه‌پور خاطرنشان کرد: از آنجایی که موضوع اربعین و پذیرایی از زوار ابا عبدالله الحسین (ع) برای شهروندان خوزستانی به خصوص، مردم شریف و ولایتمدار آبادان و خرمشهر حائز اهمیت است، با هماهنگی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر بحث خدمات‌رسانی مناسب‌تر به زائران اربعین حسینی در دستور کار قرار گرفت و پس از ابلاغ ستاد اربعین استان اجرایی گردید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1359611

مهمترین اخبار ایران و جهان: