نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 13:06

ملت ایران معادلات دشمن را بر هم زده است/نشر دهنده خوبی‌ها باشیم

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ملت ایران معادلات دشمن را بر هم زده است، گفت: خوبی های در جامعه را تبلیغ کرده و نشر دهنده آن باشیم.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام (ره) اظهار کرد: یکی از پر تکرار ترین جملات امام (ره) در نوشته‌های ایشان قیام و جهاد در راه خداوند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در ابتدا باید به صورت گروهی و جمعی در راه خداوند حرکت کنیم، بیان کرد: ولی اگر در شرایطی هیچکس همراه ما نبود باز هم باید به صورت فردی و تنهایی نیز چون امام حسین (ع) از ارزش‌های دینی باید دفاع کنیم.

کار تبلیغ پیشه علامه حلی ها است

سالاری افزود: کار تبلیغ دین پیشه بزرگانی چون علامه حلی‌ها است و امروزه نیز طلبه‌های زیادی از دورافتاده‌ترین روستاها مردم را با قرآن و فرهنگ دینی آشنا کنند.

وی با تأکید بر اینکه زمین ۱۲۴ هزار پیامبر را به خود دیده است تا نوبت به پیامبر اعظم (ص) رسید، گفت: امروزه هزاران سال از غیبت حضرت مهدی (عج) می‌گذرد و ما امروزه در بین الطلوعین ظهور هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طول تاریخ همیشه جبهه حق و باطل پنجه در پنجه هم داشته‌اند، اظهار کرد: از قابل و هابیل تا موسی و فرعون و ابراهیم و نمرود تا همین امروز جبهه باطل در مقابل حق ایستاده است.

سالاری با بیان اینکه ملت ایران ترورهای کور، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌ها و … را به چشم دیده است، گفت: اما این ملت مؤمن چون یک کوه استوار ایستاده و علی رغم سختی‌ها معادلات دشمن را بر هم می‌زنند و کار را برای استکبار سخت‌تر می‌کنند.

اشاره به صنعت پهپادی کشور

وی با تأکید بر اینکه صنعت پهپادی ایران بخشی از دستاوردهای کشور است، ادامه داد: امروز سرود انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورها شنیده می‌شود که نمونه آن در شهر کاراکاس است که برای قهرمان مقاومت سردار شهید سلیمانی مراسمی نیز برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر ما پای کار دین و یاری خدا بیاییم بی شک خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد و این تجربه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی است.

سالاری با تأکید بر اینکه در منطق قرآنی حتی برای مردان مؤمن یک زن ایمانی چون آسیه مثال زده می‌شود، اظهار کرد: علت مثال زدن این زن، مقاومت او در برابر استکبار فرعون بوده است و دشمن نیز امروزه ارزش زن را در فرهنگ دینی فهمیده است.

جهاد تبیین سلاح ما در جنگ ترکیبی است

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن با سلاح جهاد تبیین و پاسخ به شبهات پیش می‌رویم، یادآور شد: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که هر خانواده یک سنگر جهاد تبیین شود و از طرف دیگر نشر خوبی‌ها را نیز مد نظر داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت عید غدیر یادآور شد: باید همدیگر را به خوبی‌ها توصیه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295255

مهمترین اخبار ایران و جهان: