نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 14:53

ثبت نام دانش آموزان کرمانشاهی برای سال تحصیلی آینده آغاز شد

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ثبت نام دانش آموزان کرمانشاهی برای سال تحصیلی آینده از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش آغاز شد.

سلمان محمدی با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: تمام والدین دانش آموزان کرمانشاهی می‌توانند از اول تیرماه ۱۴۰۲ با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.

وی افزود: در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش والدین می‌توانند لیست دانش‌آموزان خود را کنترل کرده و چنانچه نام فرزند دانش‌آموز آنها در لیست دیده نمی‌شد، به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند و بدیهی است در خصوص دانش آموزان بد ورود پس از قطعی شدن فرآیند پیش ثبت نام لیست دانش آموزان قابل رؤیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت مشاهده نام فرزند برای ثبت نام میان پایه (تمام پایه‌ها به جز اول، هفتم و دهم) در صورت عدم درخواست جابجایی به مدرسه جدید نیاز به کار دیگری نیست و ثبت نام فرزند به صورت خودکار انجام می‌شود و اطلاع رسانی برای پرداخت هزینه کتاب و بیمه متعاقباً انجام می‌شود.

محمدی بیان کرد: چنانچه والدین درخواست انتقال فرزند به مدرسه جدیدی را دارند، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم از طریق آیکن پیش‌ثبت‌نام در پنجره واحد در حال انجام است و ثبت‌نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303699

مهمترین اخبار ایران و جهان: