نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 12:31

نیاز140 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌‌های سفر دولت

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به تصویب سه مصوبه در حوزه راهداری در سفر رئیس‌جمهور برای استان گفت: تکمیل این پروژه‌‌ها، نیاز به 140 میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین اسکندری، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: دور نخست سفر رئیس جمهور به استان، سه طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید.

وی افزود: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در پروژه تقاطع غیرهم‌سطح دانشگاه زنجان، ۵۰ میلیارد تومان در پروژه نقاط حادثه‌خیز استان و ۷ میلیارد تومان در پروژه بلوک مفصلی و روشنایی بین دو عوارضی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان بود.

اسکندری ادامه داد: در حال حاضر با ابلاغ تعهدات مالی وزارت نفت به میزان ۱۰ میلیارد تومان، سازمان برنامه و بودجه ۲۵ میلیارد تومان و همچنین ۳۷ میلیارد تومان سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رفع نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی استان، پیشرفت فیزیکی اجرای این پروژه‌ها به ۷۲ درصد رسیده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری این پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302399

مهمترین اخبار ایران و جهان: