نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 07:37

رئیس‌جمهور: مسائل ضروری مردم اولویت دولت است

رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد است و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، آیت‌الله رئیسی در بدو وردو به بم اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادند در دوران‌های سخت و فراز و فرودهای آن ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و نقش آنها و سردارانشان در دوران مقدس و دفاع از حریم و حرم دیده شده است.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد است و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

رئیس‌جمهور یکی از این مشکلات را کمبود آب شرب برشمرد و گفت در شهری که به کشاورزی و گردشگری معروف است و در نزدیکی سواحل مکران قرار دارد آب از مشکلات مردم و موجب رنج مردم شده است.

وی افزود: امروز با تلاشی که شده دسترسی به آب گوارا پس از ۱۲ سال امکان‌پذیر شده است  و این کارها پیشرفت ساز است و من از چندین طرح دیگر نیز بازدید خواهم کرد،اما باید به سرعت آنها را برای بهره‌برداری آماده کرد تا مردم از این ظرفیت‌های بزرگ بهره‌مند شوند.

پایان پیام/80016/ب

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1319099

مهمترین اخبار ایران و جهان: