نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 11:17

سرمایه‌گذاری 2000 میلیارد تومانی زیرمجموعه‌های وزارت کار در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی سازمان بازنشستگی، شستا و سایر سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها بخش مهمی از ناترازی‌ها را در استان تراز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری شامگاه جمعه در جشن روز ملی اصناف در فرهنگسرای شهرکرد، گفت: چهارمحال و بختیاری استانی محروم است و دولت هم تا کنون سیاست خود در توجه ویژه به مناطق محروم و تقسیم عادلانه اعتبارات را به خوبی عملی کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی ۲ سفری که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای امسال به چهارمحال و بختیاری داشته‌ خدمات ارزشمندی انجام شده و اعتبارات خوبی تخصیص یافته است.

وی از سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی سازمان بازنشستگی، شستا و سایر سازمان‌های ملی در استان خبر داد و افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها کمبودها و محرومیت چهارمحال و بختیاری را جبران و بخش مهمی از ناترازی‌ها را تراز می‌کند.

حیدری اضافه کرد: در حوزه زیرساخت بهداشتی و درمانی تامین اجتماعی دستور احداث پنج درمانگاه داده شد که اعتبارات آن تامین شده و تعدادی از آن‌ها در این سفر کلنگ خورده است.

استاندار در پایان گفت: یک ابرپروژه تعریف شده که خدمت بزرگی برای استان خواهد بود و به زودی پس از طی مراحل اولیه به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305155

مهمترین اخبار ایران و جهان: