نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 01:22

نظارت ۳۰ اکیپ ثابت و سیار بر کشتار دام در عید قربان

مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: در روز عید قربان ۱۲ اکیپ ثابت و ۱۸ اکیپ سیار متشکل از ناظرین شرعی و بهداشتی عملیات نظارت بر نذورات هم استانی های عزیز رو بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مصطفی زبردست شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: هماهنگی صورت گرفته با مدیران میادین و کشتارگاههای دام در روز عید قربان کلیه میادین و کشتارگاههای دام در استان لرستان فعال هستند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان از کلیه شهروندان و هم استانیهای عزیز درخواست کرد در جهت حفط سلامت خود و خانواده خود دامهای قربانی را از میادین دام مورد تأیید دامپزشکی تهیه و تحت نظارت ناطرین شرعی و بهداشتی مستقر در کشتارگاههای دام استان کشتار نمایند.

زبردست تصریح کرد با توجه به فرا رسیدن فصل گرما احتمال انتقال بیماری تب خونریزی دهنده کریمه و کنگو در استان به دنبال کشتار غیر مجاز دام در سطح معابر و ورودی شهر ها افزایش پیدا می کند لذا خانواده های محترم حتما جهت حفظ سلامت خود و خانواده خود اقدام به کشتار عیر مجاز دام نکنند. 

 وی در پایان گفت: در روز عید قربان ۱۲ اکیپ ثابت و ۱۸ اکیپ سیار متشکل از ناظرین شرعی و بهداشتی عملیات نظارت بر نذورات هم استانی های عزیز رو بر عهده خواهند داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1306655

مهمترین اخبار ایران و جهان: