نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 16:17

عذری برای تامین آب همدان نمانده است

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه با وجود بارش‌های اخیر عذری برای تامین آب وجود ندارد، گفت: پوشش و حیا برای دختران بهترین مرحله تقوا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و ایام دهه کرامت، اظهار داشت: پوشش، حجاب، چادر و حیا برای دختران بهترین مرحله تقوا است.

 وی به بارش نزولات آسمانی اشاره کرد و گفت: امسال بارش‌های خوبی را در سطح استان شاهد بودیم و با وجود این همه بارش عذری برای تامین آب آشامیدنی وجود ندارد. خداوند برکت خود را عطا کرده و باید به بهترین شکل ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد و مسئولان این نعمت را قدر بدانند.

امام جمعه موقت همدان به آغاز سفرهای حج اشاره کرد و گفت: از امروز یک هفته به نام حج نامگذاری شده و کارگزاران و حجاج به حضور مقام معظم رهبری رسیدند و حضرت آقا، توصیه‌های ارزشمندی در رابطه با این سفر به حجاج داشتند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

فاضلیان عنوان کرد: کعبه، مسجدالنبی، قبور مطهر بقیع و غیره تنها در مکه قرار دارد و باید قدر این اماکن متبرکه را دانست.

امام جمعه موقت همدان در مورد موضوع فلسطین، گفت: فلسطین امروز نه تنها مسئله اصلی جهان اسلام، بلکه مسئله اصلی بشریت است و در مدت چند ماهه شهدای زیادی داشت. اسرائیل جنایتکار و کودک‌کش دست از جنایت خود برنمی‌دارد در حالی که مردم جهان علیه او به پا خاسته‌اند.

وی عنوان کرد: نه تنها قشر دانشجو که دانش‌آموزان غرب از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه و غیره نیز بر علیه اسرائیل به پا خاسته و معترض جنایت‌های او هستند، چنانچه یک پسر دبیرستانی در غرب اعلام کرد که پسر همسن من در فلسطین نمی‌تواند فریاد بزند بنابراین من به جای او فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهم.

فاضلیان با تاکید بر سخن رهبری مبنی بر اینکه مجلس قوی با رای قوی به دست می‌آید، عنوان کرد: انتخابات دور دوم در برخی از نقاط کشور از جمله ملایر در حال برگزاری است و مردم رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1712011

مهمترین اخبار ایران و جهان: