الفت پور گفت:میزهـای خدمـت در مناطـق ۲۲ گانـه شـهرداری به منظـور بهبـود و تسـریع ارائـه خدمت به شـهروندان و جلـب رضایـت آنهـا ایجـاد مى شود.
محمد علی الفتپور رییس مرکز نوسازى و تحول شهردارى تهران با اشاره به اهمیت به دغدغهها و رفع مشکلات مردم در پایتخت اظهار کرد: در رابطه با این موضوع، میزهـای خدمـت در مناطـق ۲۲ گانـه شـهرداری به منظـور بهبـود و تسـریع ارائـه خدمت به شـهروندان و همچنیـن ارائه مشـاوره هـای تخصصـی در حوزههای اولویـت دار رجـوع مردمـی (شهرسـازی و معمـاری، مالـی و درآمـد و ...) و بـا بهـره گیـری از روش هـای نویـن ارائـه خدمـت بـه شـهروندان و جلـب رضایـت آنهـا ایجـاد مى شود.
وى افزود: بازنگــری و اصلاح طــرح طبقــه بنــدی مشــاغل شــهرداری تهــران بــه دلیــل قدمــت و عــدم پاسـخگویی بـه نیازهـای کنونـی سـازمان، بـا هدف فراهـم آوردن بسـتر مناسـب بـرای اسـتقرار نظـام عادلانـه پرداخـت، برنامـه ریزی بـرای توانمندسـازی کارکنـان و تعییـن مسـیرهای پیشـرفت شـغلی بعـد از ۳ بـار شکسـت در دسـتور کار قـرار گرفـت و ۹۰ درصـد پیشـرفت داشـته اسـت.
الفت پور بیان کرد: ایجاد ســامانه مدیریــت اســناد درشــهرداری تهــران، بــه عنــوان امــری اجتنـاب ناپذیـر و اقدامی تحـول گرایانه در سـازمان بـزرگ شـهرداری تهـران در دســتور کار قــرار گرفتــه است.
باشگاه خبرنگاران جواناجتماعیشهری
شناسه خبر: 769811