نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 11:32

هیئت رئیسه طرح استیضاح «ضرغامی» را در دستورکار قرار دهد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چند بار است که طرح استیضاح ضرغامی در مجلس تهیه می‌شود، اما هیئت رئیسه این استیضاح‌ها را حتی به کمیسیون فرهنگی ارجاع نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: مردم در بحث خودرو و مسائل اقتصادی از مجلس مطالبه می‌کنند. گرانی خودرو موضوعی است که امروز جامعه را ملتهب کرده است.

وی بیان کرد: امروز سوال از وزیر اقتصاد در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که از هیأت رئیسه تشکر می‌کنیم و این نشان می‌دهد که مسائل اقتصادی برای مجلس مهم است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چندین بار است که استیضاح ضرغامی مطرح است. آخرین طرح استیضاح برای فتح‌الله توسلی با ۲۰ امضا بود و استیضاحی که بنده طرح کردم ۷۰ امضا دارد اما هیئت رئیسه این استیضاح‌ها را به کمیسیون فرهنگی ارجاع نداده است.

نقدعلی ادامه داد: این چه قضیه‌ای است که یک استیضاح بلافاصله پس از طرح به کمیسیون تخصصی ارجاع می‌شود و پس از جلسه کمیسیون حاجی دلیگانی مصاحبه و اعلام می‌کند سه‌شنبه در دستور کار قرار می‌گیرد!

وی اظهار داشت: چرا استیضاح وزیری که اعتراضات متعددی به عملکرد وی وارد است، حتی جهت رسیدگی به کمیسیون ارجاع نمی‌شود؟ اکنون ۵- ۶ ماه است که استیضاح طرح شده و امضاهای زیادی خورده است اما کاری روی آن صورت نمی‌گیرد. سوال این است که چطور ظرف ۲۴ ساعت یک استیضاح به کمیسیون ارجاع می‌شود و بلافاصله در دستور کار قرار می‌گیرد. علت این برخورد دوگانه با استیضاح وزرا چیست؟

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155011

مهمترین اخبار ایران و جهان: