نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 23:09

ارائه خدمات درمانی رایگان به ۳۵۰ نفر از روستائیان اردبیل در سال جاری

به همت قرارگاه جهادی شهیدان نوعی اقدم معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اجرای سه اردو از ابتدای سال‌جاری از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، از ابتدای سال جدید ۳ اردوی جهادی در روستاهای اوت پاشای شهرستان مشکین‌شهر، روستاهای خیارک و معصوم‌آباد شهرستان اردبیل با حضور ۳۱ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شده است.

این اردوهای جهادی به همت قرارگاه جهادی شهیدان نوعی اقدم معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با محوریت ارائه خدمات دندانپزشکی، دارویی، مشاوره و ویزیت پزشکی رایگان برگزار شد.

در اردوی جهادی روستای اوت پاشای مشکین‌شهر، ۴۵ مورد خدمات پزشکی و ویزیت رایگان، ۴۵ مورد پایش فشار خون، ۵۰ مورد آموزش بهداشت دهان و دندان ارائه شده و پک بهداشت دهان و دندان، شامل مسواک و خمیر دندان در بین کودکان توزیع شده است.

در اردوی جهادی روستای خیارک اردبیل، ۴۴ مورد خدمات پزشکی و ویزیت رایگان، ۴۴ مورد توزیع داروی رایگان، ۶۰ مورد پایش فشار خون، ۵۰ مورد آموزش بهداشت دهان و دندان ارائه شده و پک بهداشت دهان و دندان به کودکان توزیع شد.

همچنین ۵۰ مورد پایش فشار خون، ۲۰ مورد ارائه خدمات دندانپزشکی، ۳۰ مورد آموزش بهداشت دهان و دندان ارائه شده و پک بهداشت دهان و دندان، شامل مسواک و خمیر دندان در این اردو بین کودکان توزیع شده است.

پایان پیام/3727/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1154255

مهمترین اخبار ایران و جهان: